נפל עליה ארגז כבד: פעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נפל עליה ארגז כבד: פעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש
    11:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הרבנית ימימה מזרחי: "בזכות חלת המפתח ה' יפתח את כלא החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעוט בן מספר חודשים איבד את ההכרה בביתו ברחוב אשלג פינת רפפורט בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' ביצעו בו פעולות החייאה.

    יחיאל שטרן חובש באיחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה לאחר שלפי דברי בני המשפחה נפל עליו קרטון מגובה, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה ובמצב אנוש".

    ממד"א נמסר כי "לבית החולים שערי צדק פונתה ע"י מד"א תינוקת בת 4 חודשים מרח' רפפורט במצב אנוש. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר במשפחה שעברה דירה לאחרונה וטרם פרקו את כל הארגזים".

    "ככה״נ בעת שהתינוקת היתה על הרצפה, עלה אחד הילדים על הארגזים ושקית כבדה עם שמיכות נפלה על התינוקת ופצעה אותה אנושות. נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה".

    קודם לכן, נפל מגובה ברחוב שי עגנון באשקלון, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אשקלון' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל.

    מדוברות איחוד הצלה נמסר: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בילד שנפל מחלון ביתו בקומה הראשונה לחצר הבניין ונחבל בראשו, המתנדבים העניקו טיפול לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים ברזילי בעיר כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה ובהכרה".



    0 תגובות